Teatre social
L’obra de teatre social “Karavati Uwamahoro” es representa a Ciutadella
Aquest divendres, 5 de juliol, es va representar, a Can Saura, “Karavati Uwamahoro”, una obra de teatre que s'emmarca dintre d’un projecte d’educació per a la transformació social que impulsa l’associació Tangram i que ha finançat el Fons Menorquí de Cooperació. La presentació, que es va fer a les 19h, va anar a càrrec de la regidora d’Cooperació i Igualtat de l’Ajuntament de Ciutadella, Estefania Quintana.
El conte de Uwamahoro com a eina de transformació social
“Karavati Uwamahoro” representa la història d’un conte que segueix les aventures d’un infant per l’Àfrica subsahariana. Així, el públic infantil pot conèixer, gràcies a aquesta obra, la realitat social de països com Ruanda o Senegal. L’objectiu d’aquest projecte és, de fet, crear consciència global i generadora de diàleg col·lectiu i individual sobre la realitat de gènere que es viu en aquests països.
Pepes per crear consciència
Paral·lel a la representació, que va tenir lloc a Can Saura, a Ciutadella, aquest projecte ha suposat la implicació d’un grup de voluntàries de Tangram, que han cosit diverses nines que han servit com a reclam per finançar un projecte de facilitació de beques educatives a filletes i joves de Ruanda i Senegal.
Amb aquest objectiu, s’ha fet també difusió d’un conte il·lustrat que ha editat Taula per Àfrica de Mallorca. De fet, l’obra “Karavati Uwamahoro” ha arribat a Menorca després d’un temps de rodar per l’illa veïna, que ha servit per crear consciència tant en el públic infantil com entre famílies i persones educadores de l’àmbit formal i no formal.